Les sindicatures del Baix Llobregat i l’Hospitalet s’adhereixen al manifest del Consell comarcal de la Gent Gran sobre el covid-19

21 de maig: Dia mundial de la diversitat cultural per al diàleg i el desenvolupament
19 de maig de 2020
Darreres actuacions de la Síndica Municipal de Greuges de Sabadell en relació al covid-19
25 de maig de 2020

Les sindicatures del Baix Llobregat i l’Hospitalet s’han adherit al manifest del Consell Consultiu de la Gent Gran del Baix Llobregat sobre el tractament que estan rebent les persones grans en la crisi de la Covid-19. Són diverses les entitats i institucions, d’àmbit nacional i internacional, que estan denunciant el maltracte i la vulneració de Drets Humans de les persones grans, així com la proliferació de missatges discriminatoris i excloents, durant la gestió de la pandèmia. L’atenció sanitària, la situació a les residències, o el tractament mediàtic, són només alguns dels àmbits on s’han donat gravíssimes situacions discriminatòries.

⏬ Podeu llegir el manifest en aquest enllaç.