Les Sindicatures Municipals de Greuges i la mediació administrativa

MONOGRAFIES DEL FÒRUMSD

Les Sindicatures Municipals de Greuges i la mediació administrativa

La disciplina de la mediació és molt àmplia i complexa, i les seves aplicacions a diferents àmbits d’activitat donen com a resultat un univers que difícilment podíem encabir en una sola monografia.

És per això que, com a continuació de la publicació que vàrem editar ara fa un any, hem cregut convenient editar un segon volum dedicat al mateix tema, si bé enfocat des d’una perspectiva diferent però complementària.

Amb aquesta nova contribució volem posar un altre gra de sorra per ajudar a les síndicatures i defensories locals catalanes en el seu treball quotidià envers la resolució de conflictes entre la ciutadania i les administracions locals.  Aquesta monografia pretén donar una visió completa de la normativa actual en matèria de resolució alternativa de conflictes, l’anomenada ADR, mitjançant una anàlisi detallada de la mediació administrativa.

Una publicació que compta amb la participació de Carles Dalmau (coordinador), Mercè Balasch, Blanca Barredo, Manel Canyameres i Jordi Casajoana

Altres publicacions del FòrumSD...